Hieronder vind je reeds wat antwoorden die het winkelen bij Nanitt nóg gemakkelijker maken.
Hoe kan ik betalen op nanitt.be?
Je kan op verschillende manieren betalen:
- Bancontact
- Ideal
- Bankoverschrijving
Kan ik ook snacks en/of voeding doneren aan een dierenasiel?
Dat kan! Kies bij het afronden van je bestelling voor het dierenasiel waaraan je wilt doneren (Dierenbescherming Mechelen of Dierenopvangcentrum Zemst). Wil je graag een andere organisatie steunen? Kies voor ‘Afhalen in Willebroek’ en vermeld bij opmerkingen de naam van de organisatie van jouw keuze. Donaties worden gratis verzonden!
Zijn de prijzen op nanitt.be inclusief BTW?
Ja, dat klopt. De prijzen zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Verzenden naar België kost slechts €5,95 per pakket, ongeacht de grootte of het gewicht van uw bestelling.
Naar Nederland verzenden kost slechts €9,95 per pakket, ook ongeacht de grootte of het gewicht van uw bestelling.
Indien je enkel een cadeaubon aankoopt worden er geen verzendkosten aangerekend.
LET OP: alle bestellingen (inclusief deze voor afhaling) dienen volledig betaald te zijn alvorens ze worden opgestuurd.
Kan ik ook afhalen?
Ja, dat kan en afhalen is altijd gratis!
Het afhaalpunt vindt u in de Stationsstraat 4A, 2830 Willebroek (België) en is geopend op:
Dinsdag van 18.00u tot 20.00u
Donderdag van 18.00u tot 20.00u
Bij het plaatsen van je bestelling krijg je meteen de keuze uit een datum en tijdstip waarop je je bestelling kan komen afhalen.
LET OP: alle bestellingen dienen volledig betaald te zijn alvorens ze kunnen worden afgehaald.
Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Na ontvangst van betaling wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen verzonden, mits de artikelen op voorraad zijn. Als een artikel niet op voorraad is wordt u door ons op de hoogte gebracht en wordt een indicatie van de levertijd gegeven.
Indien u voor afhalen kiest ontvangt u een e-mail wanneer de bestelling klaar staat en kan afgehaald worden.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Is dit normaal?
Er wordt altijd een bevestiging naar het door jou opgegeven e-mailadres gestuurd. Kijk zeker ook eens in je ongewenste e-mail of spambox, soms komt de e-mail daarin terecht.
Kan ik een artikel retourneren?
Ja, dat kan. Indien je een artikel wenst terug te sturen dien je dit binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van het artikel schriftelijk aan ons te laten weten. Na aanmelding dient het artikel binnen 7 kalenderdagen te worden verstuurd (datum van poststempel geldt). Het teruggestuurde product moet geretourneerd worden in nieuwe toestand, in zijn oorspronkelijke, onbeschadigde verpakking, in perfecte staat, met alle geleverde accessoires en documentatie, vergezeld van de factuur.
Valt een artikel onder garantie? Dan ruilen wij dit graag voor je om. Alle kosten, behalve de verzendkosten om het artikel terug te sturen, nemen wij volledig op ons.
Heb je hier niet het antwoord gevonden dat je zocht? Neem contact met ons op via de contact pagina of info@nanitt.be.